FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Państwa zamówienie wraz ze szczegółami będzie dostępne po zalogowaniu do panelu klienta w osobnej zakładce “Zamówienia“.

Przewodnik sprzedaży nieruchomości zostanie udostępniony dla Państwa w panelu klienta na stronie Estaget po opłaceniu zamówienia. Wystarczy się zalogować do swojego konta i przejść do zakładki “Pliki do pobrania“.

Ze wsparcia procesu wyceny online mogą Państwo skorzystać po opłaceniu zamówienia i dodaniu ogłoszenia. Zakładka usługi zostanie udostępnienia w Państwa panelu klienta pod nazwą “Wycena online.

Program “Prawnik+” jest usługą dostępną w pakiecie Złotym i Diamentowym. Z programu Prawnik+ mogą Państwo skorzystać po opłaceniu zamówienia. W związku z tym w panelu klienta udostępniona zostanie dodatkowa zakładka z nazwą programu, czyli “Prawnik+“. Wystarczy kliknąć i zadać pytanie fachowcowi. 

Zestaw dokumentów z pakietu “Diamentowego” zostanie dostarczony na adres wskazany przez Państwa w panelu klienta. Dlatego wystarczy zalogować się na stronie Estaget i w zakładce “Szczegóły konta” dodać adres do wysyłki.

Na pewno tak, pod warunkiem że umowa jaka została zawarta pomiędzy Państwem a pośrednikiem nie wyklucza sprzedaży nieruchomości na własną rękę. Dlatego usługi Estaget są usługami wspierającymi sprzedaż nieruchomości niezależnie od tego czy oferta jest bezpośrednia lub od pośrednika.

Niewątpliwie fakturę mogą Państwo otrzymać za zamówiony pakiet. Wystarczy na etapie składania zamówienia wypełnić w formularzu odpowiednie rubryki podając dane do faktury. Po otrzymaniu płatności dokument księgowy zostanie wygenerowany dla Państwa zamówienia.

Dane do faktury należy wprowadzić w trakcie składania zamówienia wypełniając odpowiednie pola tekstowe. W związku z tym proszę pamiętać, że od 1 stycznia 2020 roku konieczne jest podanie numeru NIP. Jeżeli z jakiegoś powodu, dane do faktury nie zostały wprowadzone, a chcą Państwo otrzymać fakturę, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta celem wyjaśnienia sprawy. W temacie prosimy wybrać zakładkę “Pozostałe sprawy”, a w treści opisać problem i podać dane do faktury.

Za usługi Estaget mogą Państwo zapłacić w różny sposób. Jest to możliwe dzięki wykorzystaniu znanej platformy płatności online Przelewy24. Więcej szczegółów na podstronie “Płatności

Takiej możliwości nie ma, ponieważ publikacja Państwa ogłoszenia nieruchomości na portalach stanowi tylko jedną z usług jakie są wykonywane w ramach wykupionego pakietu. 

Szczegóły warunków zwrotu lub możliwość odstąpienia od umowy dotyczącej świadczenia usługi znajdą Pańśtwo w “Regulaminieserwisu Estaget w §6.

Szczegóły na temat postępowania reklamacyjnego znajdą Państwo w “Regulaminieserwisu Estaget w §5.

Najczęstszą przyczyną jest niepoprawne wypełnienie wymaganych pól w formularzu rejestracyjnym konta na portalu Estaget. Dlatego proszę sprawdzić poprawność danych lub śledzić powiadomienia systemowe wyświetlane powyżej formularza. Jeżeli problem będzie się powtarzał prosimy o kontakt online za pomocą chatu lub infolinii poprzez okna asystenta. Okna asystenta wyświetlają się u dołu strony Estaget.

Najczęstszą przyczyną jest podanie błędnego adresu e-mail lub niewłaściwego hasła. Do logowania należy podać adres e-mail taki sam jak przy rejestracji konta. Hasło do logowania otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym rejestrację konta na portalu Estaget. Po pierwszym zalogowaniu do panelu klienta, hasło mogą Państwo zmienić w dowolnym momencie wchodząc w zakładkę “Szczegóły konta“.

Utworzenie konta w serwisie Estaget jest wolne od opłat.

Przede wszystkim należy się upewnić, czy adres podany w trakcie rejestracji jest tym adresem, którego skrzynkę Państwo przeglądają. Drugą, częstą przyczyną jest automatyczne ulokowanie wiadomości z portalu Estaget w folderze “SPAM”, który należy sprawdzić. Trzecim powodem mogą być drobne opóźnienia komunikacyjne, jednak wiadomość powinna dotrzeć pod wskazany w trakcie rejestracji adres e-mail w ciągu kilkunastu minut.

Jeżeli zapomnieli Państwo hasło do swojego konta na portalu Estaget, wystarczy je zresetować. Aby to zrobić, w oknie logowania proszę kliknąć aktywny napisNie pamiętasz hasła?, który jest wyświetlany poniżej przycisku “Zaloguj”. Otrzymają państwo wiadomość mailową na adres wskazany przy rejestracji konta wraz z instrukcją resetowania hasła. 

To bardzo proste, wystarczy założyć konto na stronie Estaget, wybrać i opłacić najkorzystniejszy pakiet dla Państwa. Po potwierdzeniu płatności ogłoszenie nieruchomości mogą Państwo dodać w swoim panelu klienta poprzez zakładkę „Ogłoszenia”.

Należy upewnić się czy wszystkie wymagane pola zostały poprawnie uzupełnione. Jednocześnie proszę zwracać uwagę na komunikaty systemowe w trakcie wypełniania ogłoszenia. Komunikaty będą wyświetlane tuż nad formularzem.

Po poprawnym wypełnieniu formularza z Państwa ogłoszeniem nieruchomości należy je aktywować. Komunikat wraz z przyciskiem aktywacji będzie wyświetlany tuż nad formularzem ogłoszenia. Po aktywacji rozpoczęty zostanie proces moderacji Państwa oferty. Wykonana zostanie edycja zdjęć oraz kilka innych usług związanych z wartościami wykupionego pakietu. O fakcie poprawnej aktywacji zostaną Państwo powiadomienie w wiadomości mailowej jak zostanie przesłana na adres podany przy rejestracji w portalu Estaget.

Dane oferty mogą zostać zmienione w dowolnym momencie przed aktywacją i po aktywacji. Wystarczy wejść w swój panel klienta portalu Estaget i przejść do zakładki „Ogłoszenia” aby edytować ogłoszenie. 

Ogłoszenie nieruchomości może zostać wycofane w dowolnym momencie w panelu klienta co spowoduje dezaktywację publikowanej oferty na portalach.

Aby zmienić zdjęcia lub cenę w swoim ogłoszeniu, należy zalogować się na swoje konto w portalu Estaget i przejść do zakładki „Ogłoszenia”. Zmian należy dokonać po wybraniu ogłoszenia, którego parametry chcą Państwo zmienić.

Po aktywacji ogłoszenia, Państwa oferta zostanie opublikowana po wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i pozytywnej moderacji. Zwykle proces ten trwa od 2 do 24h w zależności od ustawień exportu oraz sesji portali ogłoszeniowych, na które trafi Państwa oferta.

Wiadomość o kończącej się emisji Państwa ogłoszenia zostanie wysłana automatycznie na adres mailowy podany przy rejestracji. W przesłanej wiadomości będą wskazówki dotyczące przedłużenia emisji ogłoszenia.

Proszę upewnić się, że wszystkie wymagane pola zostały poprawnie wypełnione. Jeżeli komunikaty wyświetlane tuż nad formularzem są nie adekwatne do pojawiającego się problemu, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta poprzez formularz dostępny na stronie Pomoc.

Przy wyborze lokalizacji swojej nieruchomości mają Państwo do wyboru dwie opcje. Opcja ogólna w formie przybliżonego obszaru oznaczonego okręgiem lub forma dokładna w postaci pinezki. Mogą Państwo także wpisać współrzędne z GPS, które mogą zostać pobrane z urządzenia takiego jak telefon.

Najczęstszą przyczyną jest próba dodania zdjęć w rozmiarze większym niż dopuszczalny. Proszę się upewnić, że zdjęcia są we właściwym formacie oraz nie przekraczają wielkości 4 MB.

Od aktywacji Państwa oferty do publikacji na portalach może upłynąć czas w zależności od sesji exportowych. W tym czasie Państwa ogłoszenie może być niewidoczne ponieważ jest w trakcie publikacji.

Publikacja zmian w aktywnym ogłoszeniu trwa od 5 minut do 4h w zależności od sesji exportowych na portale zewnętrzne.

Aktywacja ogłoszenia to działanie, które rozpoczyna proces publikacji oferty na portalach ogłoszeniowych. Tym samym, po aktywacji edytowane są zdjęcia Państwa oferty zgodnie z założeniami pakietu jaki Państwo opłacili.

Publikacja ogłoszenia to ostatni etap aktywacji. Otrzymają państwo powiadomienie na adres mailowy o poprawnym przebiegu aktywacji, którego efektem będzie publikacja na portalach zewnętrznych.

Publikacja jest automatycznym wynikiem aktywacji, która może być zainicjowana jedynie przez Państwa działanie po wypełnieniu ogłoszenia.

Aktywacja ogłoszenia trwa od 2 do 24h w zależności od ilości portali na które ma trafić ogłoszenie oraz od ilości zdjęć jakie zostaną poddane obróbce w zakupionym przez Państwa pakiecie.

Po aktywacji ogłoszenia, oferta jest moderowana przez portal Estaget. W trakcie moderacji edytowane są zdjęcia, przygotowywany jest raport w związku z wyceną online.

Edycja zdjęcia po stronie Estaget trwa od 10 do 20 minut, więc czas ogólny jest uzależniony od ilości zdjęć przeznaczonych do obróbki.

Fakt ten wynika ze sposobu działania portali zewnętrznych na które trafia Państwa oferta. W takich wypadkach numer bezpośredni do Państwa jest przekazywany przez centralę Estaget.

Ogłoszenia, których emisja zostanie zakończona trafiają do archiwum, a ich publikacja na portalach zewnętrznych zostaje zakończona.

Nie znalazłeś odpowiedzi ?

Proszę skontaktuj się z nami.  Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.

PRZEJDŹ DO POMOCY WYBIERZ PRODUKTY

W zależności od pakietu jaki Państwo wybierzecie, z pomocą EstaGet ogłoszenie trafi na portale o zasięgu lokalnym oraz krajowym. Dokładny opis portali znajdziecie Państwo w zakładce “Portale nieruchomości

Naszym zadaniem jest przedstawić Państwa ofertę w jak najlepszym świetle, dlatego pomagamy w tym, żeby Państwa zdjęcia nieruchomości wyglądały jak najlepiej. W zależności od wybranego pakietu, po przesłaniu przez użytkownika formularza ze zdjęciami, poddajemy je obróbkom by sprzedawana nieruchomość wyróżniała się na tle innych. 

Pakiet powitalny to zbiór podstawowych danych na temat naszych usług oraz informacje o projekcie jaki tworzymy. Możesz znaleźć tam wiele informacji, które pomogą Ci sprzedać lub urządzić mieszkanie.

Przewodnik sprzedaży to opracowany przez nas pakiet najważniejszych informacji, które powinien znać każdy kto chce sprzedać mieszkanie na własną rękę. Znajdziecie w nim dużo przydatnych informacji na temat rynku nieruchomości w Polsce, a także jak przygotować swoje mieszkanie do sprzedaży tak by wyróżniało się na tle innych.

Bez względu na to jaki pakiet Państwo wybierzecie, macie możliwość kontaktu z naszym doradcą, który pomoże wam uzyskać finansowanie Waszej wyamrzonej nieruchomości. Będzie dla Państwa dostępny od pierwszego kontaktu aż do wypłacenia przez bank pieniędzy nie pobierając przy tym od Państwa żadnej porwizji.  

Jest to specjalny system stworzony dla pośredników nieruchomości, gdzie między sobą wymieniają się najlepszymi ofertami, zwiększa to prawdopodobieństwo szybszej sprzedaży swojego domu czy mieszkania. 

Dzięki EstaGet możesz otrzymać raport w którym będziesz mieć przedstawione informacje na temat ceny twojej nieruchomści. Raport sporządznay jest metodą porównawczą na podstawie różnych składowych takich jak np: lokalizacja, udogodnienia, typ budownictwa, standard wykończenia oraz wiele innych wariatnów które pomoga Ci określić cenę twojej nieruchomości

Dzięki współpracy EstaGet z prawnikami, wychodzimy naprzeciw naszym klientom, którzy w trakcie procesu sprzedaży nieruchomości natrafiają na różne problemy prawne z tym związane.
Dzięki wybraniu wariantu z ” Prawnik+ Nieruchomości” macie dostęp do pomocy prawnej, gdzie kontaktujecie się bezpośrednio z prawnikami którzy od wielu lat działają w branży nieruchomości i pomogą w rozwiązaniu problemów w tej dziedzinie.  

Promowanie ogłoszenia zależne jest od portalu na którym widnieje. W zależności od tego, twoje promowane ogłoszenie może zawierać ramkę, która będzie powodować, że będzie ono bardziej widoczne. Może zawierać pogrubioną nazwę oferty lub widnieć jako ogłoszenie wyróżnione przez co będzie pozycjonowane na samym początku. 

Pakiet ten zawiera dokumenty sprzedażowe. Wszystkie dokumenty, które potrzebujesz, żeby sprzedać swoją nieruchomość. W pakiecie tym znajdziesz także potrzebne w wielu przypadkach podania, oświadczenia lub druki potrzebne do przeprowadzenia procesu sprzedaży. 

Po zakupie najwyższego pakietu skontaktuje się z Państwm nasz doradca, który będzie pomocny na każdym etapie sprzedaży Państwa nieruchmości. Będzie on Państwu doradzać oraz odpowiadać na nurtujące was pytania na temat sprzedaży domu lub mieszkania. 

Nie znalazłeś odpowiedzi ?

Proszę skontaktuj się z nami.  Zawsze możesz liczyć na nasze wsparcie.

PRZEJDŹ DO POMOCY WYBIERZ PRODUKTY